V rámci Zamestnaneckého grantového programu Šport v regióne 2020, ktorý je zameraný na rozvoj športových aktivít v Žilinskom kraji, určených pre deti a mládež do 18 rokov, získala ZŠ s MŠ Rudolfa Dilonga z Nadačného fondu Kia v Nadácii Pontis podporu 4.704,70 €ur na projekt „Olympiáda netradičných športov“
Katolícka nadácia Renovabis pre katolícke školy v rámci Programu vybavenia a dobudovania cirkevných škôl na Slovensku „ SkolyRenovabis-2019“ schválila pre ZŠ s MŠ R. Dilonga rekonštrukciu školskej kaplnky v sume 4.350,00 €ur pod názvom „AJ PASTORÁCIA POTREBUJE ADEKVÁTNE PRIESTORY“ .
Cieľ projektu: Rozšírenie a rekonštrukcia školskej kaplnky.
Ďakujeme z úprimného srdca všetkým sponzorom, hlavne ORASS INVEST s.r.o. DOLNÝ KUBÍN pán Šimon Šinál, LKT s.r.o. Trstená pán Ing. Peter Šinál, FARSKÝ ÚRAD TRSTENÁ vdp. Juraj Spuchľák a mnohým ďalším, ktorí pomohli pri spolufinancovaní tohoto projektu.
„Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje.“ Projekt sa realizuje v rámci celkového prispôsobovania sa výchovno-vzdelávacieho procesu aktuálnym potrebám vo vzdelávaní, a to najmä podporou rozvoja digitálnych zručností žiakov a učiteľov, a postupného nástupu hybridného vzdelávania.
Nadačný fond Slovenská elektrizačná prenosová sústava v Nadácii Pontis cez Grantový program: PODPORA SÚŤAŽÍ NA POPULARIZÁCIU VEDY A TECHNIKY 2022 pre Základnú školu s materskou školou schválil v sume 5.274,66 Eur.
S finančnou podporou 2000 eur od CEEV Živica a Dedoles pracujeme na vlastných adaptačných klimatických prvkoch. Snažíme sa podporiť biodiverzitu, venujeme sa spracovaniu rozložiteľného bioodpadu, budujeme vertikálnu zeleň a vodozádržné opatrenia.
Vďaka finančnému príspevku vo výške 1000 eur, ktorý schválilo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR v rámci projektu ,,Čítame pre radosť,“ sme v našej škole zriadili spolu 4 triedne knižnice v triedach prvého a druhého ročníka. To bolo zároveň aj hlavným cieľom výzvy - zriadiť alebo doplniť triedne knižnice, prostredníctvom ktorých dochádza k posilneniu pozitívneho vzťahu mladších žiakov ku knihám, k čítaniu a k budovaniu čitateľského sebavedomia detí.